2006/01/27

    005. Mengimbas Kembali Perasaan


    Rosdahliana:
    Saya amat bersyukur dapat bekerja dengan Dayana, Aqilah, Jalilah, Zuliani, Hon dan Farhana. Mereka boleh bekerja sambil bergurau dalam satu masa.
    Walaupun kami kesuntukan masa, kami tetap berjaya menyelesaikan projek kami dengan baik.
    Syabas!!

    Dayana:
    Saya amat terharu serta gembira kerana tanpa diduga Gen-M2 telah menghasilkan satu projek yang menarik! Saya telah merapatkan hubungan saya dan rakan-rakan saya yang lain. Saya cukup bangga dengan persembahan Gen-M2!

    Aqilah:
    Semasa membuat projek ini, saya begitu ghairah kerana pada saya, idea projek ini sungguh menarik. Saya begitu gembira sekali dengan hasil projek ini kerana projek ini paling istimewa bagi saya sebab ahli-ahli kumpulan Gen-M2 sungguh memahami antara satu sama lain.

    Jalilah:
    Saya rasa bersyukur dapat membuat projek-projek ini dengan kawan-kawan saya. Saya rasa projek kami ini memberi satu kejayaan yang memuaskan. Walaupun masa kami untuk menghabiskan projek ini singkat, kami tidak berputus asa dan dapat menghabiskan projek ini. Insyallah, kalau panjang umur, saya mahu membuat projek sebegini bersama mereka lagi.

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home